In het Brazilië van de jaren tachtig werd de kindermuziekgroep Balão Mágico gevormd door een charmant zangeresje, een verlegen jongen met een engelachtige stem, de erfgenaam van een beroemde dief en de zoon van een beroemde Braziliaanse muzikant. Zo'n 40 jaar na hun hoogtijdagen komen voormalige leden Simony, Tob, Mike en Jairzinho weer bij elkaar om de minder bekende kant van de speelse en kleurrijke jaren waarin de groep in de schijnwerpers stond te bespreken.