The Good Karma Hospital
Dr Ruby Walker arriveert in India, op zoek naar een baan en naar afleiding van haar liefdesverdriet. Ze rekent op zonneschijn en prachtige stranden, maar niet op de realiteit van het werken in een ziekenhuis met te weinig middelen.