Age of Influence
Age of Influence belicht de duistere kant van de influencercultuur aan de hand van een aantal grote socialmediaschandalen. Van oplichtingspraktijken tot succesvolle cancelcampagnes, we zien hoe deze stemmingmakers gevangen raken in hun eigen online gecreëerde wereld.