Army Wives
Emmalins studieproblemen en Michaels twijfels over zijn carrière zetten hun relatie onder druk en Claudia Joy moet een kant kiezen. Denise gaat weer werken. Roxy steunt Trevor terwijl hij besluit of hij zich zal aanmelden voor de Officer Candidate School.