Arrested Development
Michael Bluth wordt gedwongen om zijn bijzonder excentrieke familie te helpen wanneer zijn rijke vader, die aan het hoofd van het familiebedrijf staat, wordt gearresteerd en alle liquide middelen worden bevroren.
Michael Bluth is een weduwnaar die vooral een goede vader wil zijn voor zijn 13-jarige zoon George-Michael. Hij besluit voorgoed uit het familiebedrijf te stappen en naar Arizona te verhuizen om een nieuw leven te beginnen. Maar dat loopt mis en hij wordt teruggeroepen nadat zijn vader, George Bluth sr., wordt gearresteerd wegens fraude binnen zijn bedrijf Bluth Co. Dit doet de familie geen goed. En als al hun liquide middelen worden bevroren, heeft dat grote invloed op hun leven. Michael staat niet te springen om zijn aparte familie weer uit het slop te trekken en ze te leren hoe ze op minder grote voet moeten leven.