Awesome Animals
National Geographic Kids presenteert een natuurhistorische serie, speciaal voor kinderen. Ga mee met de 16-jarige verteller Jake Cuddemi terwijl hij fascinerende informatie presenteert over een verscheidenheid aan diersoorten.