Ayla y los Mirror
Ayla, een rijk en verwend meisje, blijft geschokt en zonder herinneringen achter na de dood van haar vader. Omdat niemand voor haar wil zorgen, komt ze terecht in opvangtehuis Het Bos. Daar ontmoet ze Inés en de Mirrors, een dansgroep. Ze ontdekt ook een verrassende gave: ze hoort de gevoelens van anderen door middel van muzikale visioenen. Haar tante Esmeralda houdt Ayla nauwlettend in de gaten om er zeker van te zijn dat die geen bedreiging vormt voor haar net geërfde fortuin.