Back to Life
Miri is net vrijgelaten na 18 jaar gevangenisstraf voor een vreselijke misdaad. Nu is ze eind 30, heeft geen baan en geen vrienden en moet noodgedwongen weer bij haar ouders intrekken. Miri wil dan ook niets liever dan het verleden achter zich laten en teruggaan naar haar oude leven. Zullen de inwoners haar dit gunnen in het kleine stadje waar haar misdrijf het ergste is dat er ooit is gebeurd?