Camden
'Camden' verkent het kloppende muziekhart van de Britse hoofdstad en laat zien hoe de levens en carrières van iconische wereldsterren door deze Londense buurt zijn beïnvloed. Archiefbeelden, observaties en interviews vertellen de rijke geschiedenis van Camden. Beroemde muzikanten van over de hele wereld halen herinneringen op aan de buurt: van hun eerste optredens tot uitverkochte zalen en hoogte- en dieptepunten uit het uitgaansleven en hun jeugdige ontdekkingstocht in de muziekwereld.