Virgin the Series
Wanneer het populaire meisje op school op mysterieuze wijze komt te overlijden na haar 17e verjaardagsfeestje, roept een schoolvriendin de hulp in van haar vrienden om een documentaire te maken die haar moet helpen toegelaten te worden tot haar droomschool. Hun onderzoek onthult de waarheid achter de schijnbaar perfecte façade die haar klasgenoten op school voorhouden, en stort hen in de gevaren van online pedofielen die op zoek zijn naar jonge maagden.