Chibi Shorts - Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir
Als onze helden niet op een missie zijn, grijpt Cat Noir elke kans aan om te proberen Ladybug verliefd op hem te laten worden. Wat hij echter niet weet, is dat zij alleen oog heeft voor de knappe Adrien. Zal het hem toch lukken om Ladybug te verleiden met zijn ideeën, de ene nog onwaarschijnlijker en grappiger dan de andere?