CUPID
Je moet een liefdesleven hebben. Dat is alles wat Cupido wil en de grote jongen van de liefde is in Manhattan om dat te laten gebeuren. Cupido, alias Trevor Pierce, houdt vol dat hij de god van de liefde is, verbannen van de Olympus tot hij 100 nieuwe stellen bij elkaar kan brengen.