De Opkomst van Marvel: Inwijding (Shorts)
Terwijl ze achter de crimineel aanzit die haar beste vriend heeft vermoord, wordt Ghost-Spider per abuis van deze daad beschuldigd door SHIELD en de politie. Ghost-Spider moet nu terwijl ze op de vlucht is haar naam zuiveren en tegen Ms. Marvel en Squirrel Girl vechten.