Delicacies Destiny
Een getalenteerde en vriendelijke kok, Ling Xiaoxiao, wordt geaccepteerd in de prestigieuze rol van chef-kok in een keizerlijk paleis dankzij de waardering van de kroonprins, Zhu Shoukui. Ling is vastbesloten om de beste keizerlijke chef-kok te worden. Met de hulp van de prins probeert ze door de valkuilen van het paleisleven te navigeren, terwijl ze trouw blijft aan haar doelen en geconfronteerd wordt met een verboden liefde.
Deze luxueuze serie draait om paleisintriges en de eisen van Koninklijke fijnproevers. De kroonprins heeft alle kandidaten voor de baan van keizerlijke chef-kok afgewezen, maar de heerlijke schotel van de jonge chef Ling heeft hem overtuigd. Terwijl de overheerlijke vleesgerechten van Ling in de smaak vallen bij de meeste Koninklijke eters, zijn de keizer en de keizerin vegetariërs. Ling probeert met deze beperkingen om te gaan, maar wordt verraden door een woedende edele gemalin. Daarnaast is ook de Keizerin boos op Ling, omdat zij ziet dat de keizer verliefd op haar is. Ling weigert het verzoek van de kroonprins om het koninklijk protocol te leren en staat voor de keuze: haar carrière of een verboden liefde.