Dertigers
In de authentieke fictieserie 'Dertigers' wordt een hechte vriendengroep van zes dertigers in Antwerpen gevolgd. Ze worstelen allemaal met de uitdagingen die hun leeftijd en gezinssituatie met zich meebrengen en komen vaak bij elkaar om over hun leven te praten. Al sinds hun studententijd, toen ze samen op kamers woonden, zijn ze onafscheidelijke vrienden. In die 15 jaar is er veel gebeurd en hebben ze allerlei hindernissen overwonnen. Maar nu ze halverwege de 30 zijn, staat hun groep op een mogelijk keerpunt: er komen geheimen naar boven die hun vriendschap op de proef stellen. Blijven ze vrienden voor het leven of komt het leven in de weg te staan van hun vriendschap?