Dr. K's Exotic Animal ER
Dr. Susan Kelleher runt een van de drukste dierenartspraktijken voor exotische dieren in Zuid-Florida, Broward Avian and Exotics Animal Hospital. 'Alles behalve honden en katten. Als het door de deur past, behandel ik het', is Dr. K's motto. En door de deur komen ze. Konijnen, reptielen en vogels in alle soorten en maten, vossen, fretten, vissen, buideldieren en zelfs primaten.