Go! Go! Loser Ranger!
Nu hun oude schuilplaats en bazen zijn weggevaagd, sluiten de overlevende Dusters een geheime overeenkomst met de Ranger Force om deel te nemen aan de wekelijkse confrontatie op zondag, die ze altijd verliezen. Vechter D is deze poppenkast beu en komt in actie om voor altijd alles te veranderen.