Growing Up Animal
De intieme en bijzondere avonturen van babydieren; van de veilige omgeving van de baarmoeder tot de onzekerheden rond geboorte hun de eerste voorzichtige stapjes. Iedere aflevering toont de onvoorstelbare transformatie van steeds een ander iconisch dier, vol verwondering en emotie. 'Growing up animal' vertelt het magische verhaal van het instinct van moeders om groot te brengen en de drang van hun kleintjes om te overleven.