Invisible
Gebaseerd op de roman van Eloy Moreno. Capi, een 12-jarige jongen met een normaal leven, heeft een vreselijk ongeluk gehad waardoor hij met een ernstige posttraumatische stressstoornis kampt. Noch de leraren, noch zijn vrienden, noch zijn familie kunnen verklaren wat er is gebeurd. De psycholoog die hem behandelt is echter vastbesloten om zijn verhaal te onderzoeken en uit te vinden wat erachter zit.
Gebaseerd op de roman van Eloy Moreno. De 12-jarige Capi heeft een vreselijk ongeluk gehad waardoor hij met een ernstige posttraumatische stressstoornis kampt. Noch de leraren, noch zijn vrienden, noch zijn familie kunnen verklaren wat er is gebeurd. De psycholoog die hem behandelt is echter vastbesloten om zijn verhaal te onderzoeken en uit te vinden wat erachter zit. Hij wint uiteindelijk het vertrouwen van Capi, die vertelt dat hij zichzelf onzichtbaar kan maken en dat de afschuwelijke nachtmerries die hij elke nacht heeft, te maken hebben met de monsters en de draak die hem achtervolgen.