Killing County
In Bakersfield, midden in het hart van Californië, zijn de dingen niet altijd wat ze lijken. Een dodelijke schietpartij in een hotel doet de familie Ramirez twijfelen aan alles wat ze weten over hun stad. Wanhopig op zoek naar wat er echt met hun geliefde is gebeurd, leren ze al snel dat ze niet alleen staan in hun tragedie, en ze vechten voor de waarheid.
In Bakersfield, midden in het hart van Californië, zijn de dingen niet altijd wat ze lijken. Een dodelijke schietpartij in een hotel doet de familie Ramirez twijfelen aan alles wat ze weten over hun stad. Wanhopig op zoek naar wat er echt met hun geliefde is gebeurd, leren ze al snel dat ze niet alleen staan in hun tragedie, en ze vechten voor de waarheid. Het is een verhaal vol onverwachte wendingen, corruptie en doofpotaffaires. Naar wie ga je toe als degenen die je moeten dienen en beschermen degenen zijn die je niet kunt vertrouwen? Met Colin Kaepernick als uitvoerend producent en André Holland als commentator.