Kiya & the Kimoja Heroes
'Kiya & the Kimoja Heroes' volgt de actie-avonturen van de dans- en vechtsport liefhebber Kiya en haar beste vrienden, Motsie en Jay. Samen, en met hun kristal-geladen krachten, zijn ze superhelden in de op Zuid-Afrika geïnspireerde Kimoja-stad, en schitteren helder om alles goed te maken totdat vreugde en harmonie in hun gemeenschap zijn hersteld.