Kleine Lola in de stad
Beleef samen met Lola leuke avonturen in de stad als ze skateboards en brandweerwagens ontdekt en leert hoe je de straat moet oversteken, een taxi neemt en nog veel meer! Deze serie introduceert op een veilige en plezierige manier de stadsomgeving en de activiteiten van Lola en haar vrienden.