Lab Rats: Elite Force
Nadat de gevreesde android Marcus is verslagen op Bionic Island, krijgen Chase en Bree een nieuwe missie van Donald Davenport. Het Mighty Med ziekenhuis is vernietigd door twee gedaanteverwisselaars, die raak willen nemen op alle superhelden. Chase en Bree moeten samenwerken met Kaz, Oliver en Skylar, en een nieuwe "Elite Force" vormen, waarbij bionics en superkrachten worden gecombineerd, om zo Centium City te beschermen en alle superhelden op de hoogte te brengen.