L'Opera
Zoé, een 35-jarige hoofddanseres bij de Opera van Parijs met een geweldige carrière, heeft moeite met te veel feesten, geliefden en angsten. Flora, een 19-jarige danseres, is nieuw bij het gezelschap en heeft maar een paar maanden om een plekje voor zichzelf te veroveren en haar moed te bewijzen.
Bij de wereldberoemde Opera van Parijs had Zoé, een 35-jarige hoofddanseres met een schitterende carrière, onlangs moeite met: te veel feesten, geliefden en angsten. Met het risico ontslagen te worden, zal Zoé in het reine moeten komen met de instelling, haar leeftijdsgenoten, en vooral haar eigen demonen, als ze een tweede kans wil verdienen. Intussen is Flora, 19 jaar, een jonge zwarte danseres, net bij het gezelschap gekomen en ze heeft maar een paar maanden om een plekje voor zichzelf te veroveren en haar moed te bewijzen. Dan is er de flamboyante en ambitieuze Sébastien, 38 jaar, die de nieuwe dansdirecteur is en vastbesloten is om het Paris Opera Ballet nog helderder te laten schitteren met prachtigie internationale dans.