Lost Luggage
Na de aanslagen op de luchthaven van Zaventem begint de Belgisch-Marokkaanse agente Samira Laroussa aan de grootste klus in haar carrière: de achtergebleven bagage terugbrengen naar de slachtoffers en nabestaanden.
Na de aanslagen op de luchthaven van Zaventem begint de Belgisch-Marokkaanse agente Samira Laroussa aan de grootste klus in haar carrière: de achtergebleven bagage terugbrengen naar de slachtoffers en nabestaanden. Hierbij krijgt ze te maken met vooroordelen, trots en verdriet, maar Samira blijft volharden in haar missie om iedereen te helpen. Onverzettelijk als ze is, ziet ze echter één ding over het hoofd: zichzelf. 'Lost Luggage' is een bitterzoet verhaal over hoe mensen in de zwaarste momenten toch solidariteit, liefde en hoop kunnen vinden.