Married to a Psychopath
Voor iedere vrouw die hij ontmoet, is Malcolm Webster een perfect gemanierde charmeur, maar achter deze verleidelijke persoonlijkheid schuilt een pathologische leugenaar en harteloze moordenaar die dacht dat hij was weggekomen met de perfecte moord.