Mickey Mouse Squad
Welkom bij de Mickey Mouse Squad! Een programma vol met competitie en humor. Onze presentatoren zijn Guille, Aitana en Ane doen mee aan grappige uitdagingen en comedysketches samen met een beroemdheid en het team. Aan het einde van het programma komt maar een van hen af van de Zasca-Squad!