Minnie's Strikkenwinkel (Shorts)
Er gaat niets boven een mooie strik! Minnie Mouse opent samen met haar vriendin Katrien Duck Minnie's Strikkenwinkel. In deze speciaalzaak verkoopt ze strikken en dassen aan al haar vrienden! Pak het pretpakket maar uit als diva Penelope Poodle de Strikkenwinkel bezoekt. Help Roxie Squirrel, die haar pompoms kwijt is, en ssst... Er is een verrassingsfeest voor Katriens verjaardag!