MPower
Elke aflevering van "MPower" onthult de geschiedenis en onvertelde verhalen van de meest iconische vrouwen in het Marvel Cinematic Universe. De vrouwen achter The Guardians of the Galaxy, Wakanda, Captain Marvel en Scarlet Witch delen hun overwinningen en worden vergezeld door fans wier levens zijn geraakt door de verhalen van hun helden.
Van Carol Danvers en Wanda Maximoff tot de vrouwen van Wakanda en The Guardians of the Galaxy onthult "MPower" de reizen van deze personages van hun ontstaan in Marvel Comics tot het MCU en daar voorbij. Archiefbeelden, fantasierijke animatie en openhartige interviews laten samen zien hoe deze personages en de vrouwen achter hun succes fans over de hele wereld hebben geraakt.