Mrs. Wilson
Een serie gebaseerd op echte gebeurtenissen met in de hoofdrol Ruth Wilson. Na de plotselinge dood van voormalig geheim agent Alexander gaat zijn vrouw Alison op onderzoek uit als mysteriën van haar overleden man bij haar aan de deur kloppen.
Het is 1963 en Alison Wilson keert terug en vindt haar man, Alexander, dood. Kort daarna komt er onverwacht een vrouw aan de deur die beweert Alecs ‘echte’ vrouw te zijn. Alison gaat op een missie om uit te zoeken wie haar man was. Maar van hun oorlogsromance tijdens zijn werk voor de geheime dienst tot een mysterieuze periode in India wordt het al snel duidelijk dat Alec is gestorven terwijl hij zijn geheimen voor zich gehouden heeft. Alison verlangt naar de waarheid en doet ontdekkingen die haar zorgvuldig opgebouwde wereld uit elkaar dreigen te scheuren.