Farm Rebellion
Benedikt Bösel was bankier, maar toen kwam de financiële crisis en daarmee ook de vraag naar de zin en betekenis van het leven. Vandaag de dag is hij boer en visionair en staat hij aan het hoofd van een jong team dat in de strijd tegen de klimaatverandering een compleet nieuwe vorm van landbouw aan het testen is. Samen met deskundigen, waaronder Auma Obama uit Kenia, Jean-Martin Fortier uit Canada en Ernst Götsch uit Brazilië, moet deze overstap slagen.