Never Let Him Go
In 1988 werd het lichaam van Scott Johnson, een 27-jarige Amerikaanse homoseksuele student, gevonden onder aan een klif langs een rotsachtig strand in Sydney, Australië. De afgelopen 30 jaar heeft zijn oudere broer Steve wanhopig geprobeerd uit te zoeken wat er met Scott is gebeurd. Hij had zich nooit kunnen voorstellen wat voor een beerput hij zou opentrekken.
In 1988 werd het lichaam van Scott Johnson, een 27-jarige Amerikaanse homoseksuele student, gevonden onder aan een klif langs een rotsachtig strand in Sydney, Australië. De afgelopen 30 jaar heeft zijn oudere broer Steve wanhopig geprobeerd uit te zoeken wat er met Scott is gebeurd. Hij had zich nooit kunnen voorstellen wat voor een beerput hij zou opentrekken. Deze nieuwe serie vertelt het verhaal van Steves jarenlange zoektocht naar de waarheid en volgt het onderzoek naar 30 andere onopgeloste moorden.