Pandora: Beneath the Paradise
Hong Taera ondergaat hetzelfde lot als Pandora in de Griekse mythologie. Met een perfecte man en een lieve dochter leidt Taera een leven dat iedereen benijdt. Maar haar onderdrukte herinneringen komen weer boven. Ze neemt wraak en beschermt haar geliefde gezin.
Hong Taera leidt een leven dat iedereen benijdt, met haar perfecte man en lieve dochter. Maar haar onderdrukte herinneringen komen weer boven en ze ondergaat hetzelfde lot als Pandora in de Griekse mythologie. In plaats van een elegante avondjurk en een boeket geurende bloemen draagt ze een bebloede leren jas en een .28 revolver. Taera neemt wraak en beschermt haar geliefde gezin.