Playgrounds of the rich and famous
Stap in de Lamborghini, stof je diamanten af en stap binnen in 's werelds meest luxueuze bestemmingen in Playgrounds of the Rich and Famous. Van het zonovergoten St. Barts tot de besneeuwde toppen van St. Moritz, via St. Tropez, de Hamptons, Monaco en nog veel meer, deze serie geeft een kijkje in de luxueuze locaties van de superrijken en eliteberoemdheden.
Stap in de Lamborghini, stof je diamanten af en stap binnen in 's werelds meest luxueuze bestemmingen in Playgrounds of the Rich and Famous. Van het zonovergoten St. Barts tot de besneeuwde toppen van St. Moritz, via St. Tropez, de Hamptons, Monaco en nog veel meer, deze serie geeft een kijkje in de luxueuze locaties van de superrijken en eliteberoemdheden. Aan de hand van insiders onthullen we de geheimen van deze exclusieve en decadente bestemmingen, ontdekken we wat 's werelds meest bevoorrechte mensen aantrok en vertellen we de beruchte verhalen over wat de rijken en beroemdheden daar allemaal uitspoken.