Pocoyo
Pocoyo is nieuwsgierige, opgewekte, vriendelijke dreumes die altijd iets nieuws ontdekt. Of hij nu op zoektocht is met zijn vrienden in de ruimte - of gewoon zijn blokken opruimt - elke dag is een avontuur!