Rookie Cops
Een coming-of-age-verhaal met de uitdagingen en de passie van twee studenten aan de Koreaanse Nationale Politie Academie tijdens hun opleiding om agent te worden. Er ontstaan sociale en persoonlijke strubbelingen terwijl twee zeer verschillende studenten hun dromen proberen te verwezenlijken.