Sleepy Hollow
Ichabod Crane maakt zich na 250 jaar los uit de greep van de dood om een mysterie op te lossen dat dateert uit de tijd van de grondleggers van de Verenigde Staten. Door een bloedvloek die tijdens de Revolutie op het slagveld werd uitgesproken, ontwaakt samen met Crane ook de beruchte Ruiter Zonder Hoofd. De moordlustige figuur richt een bloedbad aan in het hedendaagse Sleepy Hollow.