So Weird
Fiona Phillips, oftewel Fi, trekt het land door met haar moeder Molly, een rockster op tour. Fi onderzoekt het bovennatuurlijke en hoe dat verband houdt met de mysterieuze dood van haar vader. Ze deelt haar bevindingen op haar website: So Weird.