Star Wars: Blips
Wat doet een nieuwsgierig, klein robotje als hij niet door de ruimte raast op een gevaarlijke missie om de Melkweg te redden? In Star Wars Blips zien we BB-8 in zijn eigen serie korte animaties, met helden uit het Star Wars-universum zoals Chewbacca, C-3PO en natuurlijk R2-D2.
Wat doet een nieuwsgierig, klein robotje als hij niet door de ruimte raast op een gevaarlijke missie om de Melkweg te redden? In Star Wars Blips zien we BB-8 in zijn eigen serie korte animatiefilms, met helden uit het Star Wars-universum zoals Chewbacca, C-3PO en natuurlijk R2-D2. Vergezel BB-8 terwijl hij Stormtroopers ontwijkt, met Chewie meevliegt in de Millennium Falcon en verwikkeld raakt in een ruzie met die dekselse porgs.