Stumptown
Gebaseerd op de grafische romanserie, Dex Parios – een sterke, assertieve en scherpzinnige veteraan met een ingewikkeld liefdesleven, gokschulden en een broer die in Oregon moet worden verzorgd. Haar kennis op het gebied van militaire inlichtingen maakt haar tot een geweldige PI, maar haar onbevangen stijl plaatst haar in de vuurlinie van zware criminelen en niet helemaal in lijn met de politie.