The 2000s: The Decade We Saw It All
Met een sterrencast van ooggetuigen, politici en beroemdheden vertellen we het verhaal van tien tumultueuze jaren die de wereld transformeerden.
Deze serie bevat een cast van geschiedschrijvers, ooggetuigen, beroemdheden en politici – waaronder Dick Cheney, Michael Moore, Bill O'Reilly, Rudy Giuliani, Sharon Osbourne en Nancy Pelosi – en vertelt het verhaal van de tien tumultueuze jaren van de jaren 2000 aan de hand van het allerbeste en meest onthullende archiefmateriaal dat beschikbaar is.