The Hardy Boys
Een familiedrama dwingt de broers Frank en Joe Hardy om voor de zomer van de grote stad naar het geboortedorp van hun ouders te verhuizen. Wat ze dachten dat een saaie zomer in het kleine stadje Bridgeport zou worden, wordt iets heel anders wanneer zij verwikkeld raken in het geheime onderzoek van hun vader, en alle doodgewone burgers van Bridgeport als verdachten worden aangemerkt.
Na een familiedrama worden Frank Hardy en zijn broer Joe gedwongen om voor de zomer te verhuizen van de grote stad naar Bridgeport, het geboortedorp van hun ouders. De rustige zomer van Frank en Joe, die bij hun tante Trudy verblijven, wordt al snel onderbroken wanneer ze ontdekken dat hun vader, rechercheur Fenton Hardy, een geheim onderzoek heeft ingesteld. De jongens beseffen dat hun vader misschien iets op het spoor is en beginnen zelf een onderzoek. Plotseling wordt iedereen in de stad als verdachte aangewezen.