The Most Dangerous Animal of All
The Most Dangerous Animal of All is een vierdelige documentaire over de zoektocht van een man naar de vader die hem als baby achterliet. De tocht leidt tot een verontrustende ontdekking: de man vermoedt dat zijn vader de Zodiac Killer is.