The Other Black Girl
Nella, een redactieassistente, is het zat om het enige zwarte meisje binnen haar bedrijf te zijn, dus is ze blij als Hazel wordt aangenomen. Wanneer Hazel echter snel carrière maakt, belandt Nella in een neerwaartse spiraal en ontdekt ze dat er iets sinisters gaande is in het bedrijf.