Timmy Tijd
Als het enige lammetje in de kudde is Timmy gewend om zijn zin te krijgen. Nu moet Timmy voor het eerst leren om met andere kleine dieren om te gaan, want Timmy gaat naar de crèche. Timmy is eigenwijs en ondeugend en zal moeten leren hoe hij dingen met andere kinderen moet delen en rekening moet houden met hun gevoelens.