Viking Skool
Viking Skool vertelt het verhaal over drie vrienden die zich een weg banen door de vreemdste lessen om de volgende generatie Vikings te worden.
Viking Skool leidt de besten van de besten op tot toekomstige leiders. De tieners Ylva, Erik en Arni zijn drie vrienden die samenkomen op de Viking Skool, maar ze zijn kansloos om Vikings te worden. Verbonden door hun status als buitenbeentjes, zal hun vriendschap alleen maar groeien als ze de uitdagingen aangaan die hen te wachten staan. Onze drie helden zullen laten zien hoe het hart en de ziel van een echte Viking eruitzien. Ze zullen ons laten zien dat moed niet makkelijk is, maar wel noodzakelijk, dat loyaliteit belangrijk is, maar eerlijkheid nog belangrijker, en dat vriendschap de lijm is die ons door het leven helpt.