Aladdin
De straatjongen Aladdin en prinses Jasmine vechten samen om het koninkrijk te redden van de kwade tovenaar Jafar. Onderweg leert Aladdin in zichzelf te geloven met de hulp van een hilarische Geest… en drie wensen die alles kunnen veranderen.
Aladdin, een jongen van de straat, slaat de handen ineen met de slimme, zelfverzekerde prinses Jasmine om te vechten tegen de kwade tovenaar Jafar en zijn plannen te verijdelen om het koninkrijk over te nemen. Onderweg leert Aladdin in zichzelf te geloven... met de hulp van een komische, van vorm veranderende Geest wiens drie wensen alles kunnen veranderen.