Allemaal Familie
Na een fijn huwelijk van 40 jaar verzamelen Bob en Greta hun succesvolle familie voor een belangrijke aankondiging. Maar wat begint als een vreugdevolle reünie neemt een onverwachte wending, waarbij verborgen spanningen en geheimen binnen de De Jaegher-clan worden onthuld.