Beads on One String
In deze unieke roadmovie reizen 50 vreemden naar heilige plaatsen in India, op zoek naar gemeenschappelijke grond in hun diverse geloven. Geïnspireerd door Meher Baba verkennen ze mysticisme en spiritualiteit, en worden ze geconfronteerd met uitdagingen en nieuwe ontdekkingen onderweg.