Breaking2
Na zes maanden geavanceerde training proberen drie van 's werelds beste langeafstandslopers de marathonbarrière van 2 uur te doorbreken. Deze pioniers gaan de hele wereld over om te proberen geschiedenis te schrijven. Ze doen testen in windtunnels en laboratoria in de VS en combineren hun training met het dagelijks leven in Oost-Afrika, tot de laatste bloedstollende race in Italië.